پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400/ شماره 267
ریزش دلار و کاهش حجم معاملات، افزایش آرام دلار نیمایی ، تکرار دلار صرافی ملی ، قیمت ها در بازار آزاد ، عقب نشینی برنت به 65 دلار ، بورس تهران آخر هفته را کاهشی به پایان رساند ، ...

ریزش دلار و کاهش حجم معاملات

کارنامه معاملات محصولات پلیمری در هفته پایانی فروردین ماه بسته شد. علی رغم اینکه عرضه ها 2 هزار و 752 تن نسبت به هفته قبل افزایش داشت، اما معاملات یک‌هزار و 921 تن کاهش را تجربه کرد و جمع معاملات به 70 هزار 55 تن رسید. این هفته، معاملات 2.7 درصد کمتر از هفته‌ی قبل بود. مهمترین شاخص نزولی این هفته‌ی بورس محصولات پلیمری، کاهش 5 درصدی تقاضا بود. تحلیل بازار این هفته محصولات پلیمری در بورس کالا را در پست تحلیلی فردا، پنج شنبه 2 اردیبهشت‌ماه در ویکی پلاست دات آی آر، بخوانید.

افزایش آرام دلار نیمایی

میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 23 هزار و 210 تومان رسید و نسبت به یکشنبه 29 فروردین، 89 تومان افزایش یافت. دیروز میزان افزایش دلار نیمایی 80 تومان بود. البته میانگین روزانه روند کاهشی دارد که این می تواند، کاهشی شدن دلار در روزهای آینده را به دنبال داشته باشد.

تکرار دلار صرافی ملی

امروز قیمت دلار با تأخیر بسیار زیاد و ساعت 12 و 51 دقیقه اعلام شد. صرافی بانک ملی امروز قیمت هر دلار را بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 23 هزار و 369 تومان اعلام کرد. اختلاف قیمت فروش دلار صرافی‌ها از ابتدای امسال تا امروز 591 تومان کاهش است. 

قیمت ها در بازار آزاد 

قیمت‌های بازار آزاد امروز عمدتا کاهشی یا بدون تغییر بود. گروه سنگین فیلم رکود بیشترین کاهش نسبت به قیمت های دیروز را داشت و بین 500 تا 700 تومان کاهش داشت. گروه بادی، اکستروژن و سبک فیلم نیز کاهشی بودند.

عقب نشینی برنت به 65 دلار

قیمت نفت که دیروز تا 67 دلار پیش رفت، در پایان معاملات به 66 دلار عقب نشینی کرد و بعد از شروع معاملات امروز در بازارهای جهانی با 66 دلار، قیمت نفت با 74 سنت کاهش به 65 دلار رسید. قیمت برنت تا ساعت 14:30: 65 دلار و 61 سنت.

بورس تهران آخر هفته را کاهشی به پایان رساند

بورس تهران روی مدار کاهش است و معاملات آخرین روز هفته نیز، کاهشی به پایان رسید. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 12 هزار واحد کاهش به 1 میلیون و 207 هزار عقب نشینی کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟